Olen tavoitellut,(taistellut) ihmisoikeuksia itselleni jo 30 vuoden ajan, siinä kuitenkaan onnistumatta. Suomen valtio on luokitellut minut jonkinlaiseksi "epähenkilöksi ja terroristiksi", vain sen tähden, että olen Euroopan Unionin entisen (eronneen 16.4.2002) oikeusasiamiehen avioton "äpärä" poika. Tässä blogissa tuon esiin oikeushallintomme mädännäisyyden omien henkilökohtaisten kokemuksieni pohjalta - aina EU:n eri elimiin asti.
Ei siis paljoa oikeusmurhia Suomessa ?
VastaaPoistaMutta on eräitä tapauksia joita ei edes ole PÄÄSTETTY Suomen "oikeuslaitokseen"; näitä ovat mm. Tarja Halosen ja Tuija Braxin eduskunnan ENEMMISTÖN tahdon ylikävely asetuksella 84/2009 ( Yhdenvertaisuuslain nojalla ei kuitenkaan ole HAASTEOIKEUTTA perhepoliittisissa asioissa). Siis kontra eduskunnan hyväksymä KAIKENKATTAVA Yhdenvertaisuuslaki 2008 !
Aiempaa "satoa" on jo vuodelta 2005 oleva ( julki 20.12. 2007 ) Eoa päätös 876/2/05; jossa linjataan :..."poliisilla ei ole oikeutta suorittaa esitutkintaa kansalaisen sille ilmoittamassa presidentin- ja ministerinvastuuasiassa". Oikeusasiamise oli hyvin "huolestunut" :"valtioneuvoston toimintakyvystä" ja "virkamiesten itsekrininointisuojasta"; jota mm. Vanhanen "nautti"; kun laillisuusvalvoja VAATI julkisesti selitystä "hallintomenettelyssä" saaden näin "TODISTEET KATOAMAAN" ( hallintomenettelyssä saatuja todisteita ei voida itsekriminointisuojan takia käyttää oikeudessa).
Suomessa on suuri joukko ihmisiä, joilla EI OLE IHMISOIKEUKSIA; Eoa päätöksen 876/2/05; asetuksen 84/2009 ja Suomen "perustuslain" 118 §:n vuoksi.
Kaikki edellämanitut tapaukset; joissa Suomen "OIKEUSLAITOS" tai poliisi ovat TOIMIVALLATTOMIA ovat poissa tuosta "tilastosta" eli EMÄVALEESTA; jossa varovaisesti otetaan kantaa Suomen "oikeuslaitoksen" toimintaan.
Jo 8.9. 2005 olen tehnyt rikosilmoituksen tuollaisesta Eoa päätöksen "kaltaisesta" asiasta ja ihmisoikeusvalituksen EIT 24221/06 2006; mutta KAIKKI on "seulottu" pois käsittelystä ja julkisuudesta ja "itse" valtakunnasyyttäjänvirasto kirjasi asiaa diaariin kokonaiset 8 kuukautta ... mikä suoraan todistaa Suomen järjestelmän esitutkintaoikeuden ja SYYTEOIKEUDEN puutteineen täysin korruptoituneeksi.
Viimeinen askel eli PL 118§ manipulaation on siksi mielestäni VALTIOPETOS, jolla herrat suojasivat SUORAAN itseään Eoa päätöksen 876/2/05 kaltaisissa asioissa !
PL 6 § kansalaisten yhdenvertaisesta kohtelusta mielestäni KUMOAA 118 §:n ; mutta missä PROSESSOIDA ASIAA ETEENPÄIN ... "esitutkinta" presidetin- ja ministerinvastuuasiassa on jo kestänyt lähes 10 vuotta ja He 55/2007 avulla on jo ehditty LAHJOA jopa Kansainvälinen rikostuomioistuin ( He 55/2007 antoi kansanedustajille VALEHDELLEN oikeuden oikeusministerin allekirjoittaa "sopimus": Suomi MAKSAA ja pitää Ruanda-"oikeudenkäynnin" ja Kansainvälinen rikostuomioistuin tulee toimivallattomaksi Suomea koskevissa "yksittäistapauksissa"; joita siis julkisten asikairjojen mukaan on Eoa päätöksen 876/2/05 kaltaiset, asetuksen 84/2009 kaltaiset ja PL 118 § kaltaiset asiast; joita EI myöskään Suomessa voi prosessoida. ( vaikka Suomi "perusteli" "sopimusta" julkisin lainsäädännön esitöin: "Suomi haluaa itsenäisemmin tutkia tällaisia vakavia rikoksia" !
HETI LAHJONNAN JÄLKEEN tutkinta estettiin : asetus 84/2009; ja PL 118 § !
Ihmisoikeustuomioistuimelle 2008 "seulonnan" jälkeen lähetetty kirje toimittaa asikairjat koskien lainsäädännöllisiä ihmisoikeusloukkauksia koskien Kansainväliseen rikostuomioistuimeen "katosi" matkalla Ransakaan ( kirjattu pikakirje ) !
Suomen "oikeuslaitos" on 10 vuoden aikana osoittautunut HUONOMMAKSI, kuin viralliset "tutkimukset" osoittavat ... ESITUTKINTAOIKEUDETTOMUUS puuttuu kokonaan "tutkimustuloksista"!
EOA kansliapäätös 1350/4/08 kertoo KUINKA seulonta EIT 24221/06 tapauksessa "hoidettiin" ... JÄÄVIYKSIÄ ei tutkita EI ennen EIKÄ jälkeen !
Tuo "anonyymi" päätös on julkaistu USEAMPAAN kertaan ... myös täällä ainakin kerran !