Translate

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Huipputuristi sai mitä tilasi ja päämies sai halvalla haluamansa!


Turkulainen asianajaja Mika Ylönen kuvassa avusti ja (laati) haastehakemuksen Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudelle, jossa neuvoi päämiestään Riitta Hietalaa hakemaan minulle "laajennettua lähestymiskieltoa" ja vielä siten, että siihen sisällytettäisiin täysin voimassa olevan lain vastaisesti "blogikirjoittelu"? Tämä oli se seikka, että käräjätuomarikin ymmärsi, että ollaan menossa perusoikeuksien puolelle ja hylkäsi hakemuksen siltä osin, mutta määräsi Hietalan haluaman normaalin lähestymiskiellon.

Olen periaatteessa tyytyväinen oikeuden ratkaisuun, mutta kun itse lähestymiskiellon määräämisellekään (minulle) ei ollut mitään perusteita! Sitä ei voi puoltaa 3 puhelinsoittoa, joista minä olen soittanut yhden ja emäntäni 2 muuta.

No, asianajajani valittaa tältä osin päätöksestä, mutta herseät naurut sai aikaiseksi tuo Turkulainen tosijuristi..

Summasummaarum:

- Riitta Hietala sai mitä halusi ja (tilasi), a) kukaties "turvallisen hyvän olon" ja b) maksoi siitä 1440 euroa oikeudenkäyntikuluja, joita yritettiin minun vahingokseni.

- Itse olen tyytyväinen ratkaisuun sen puolesta, että nyt sopii odottaa, että Riitta Hietala ei näytä naamaansa Alavuden asemanseudulla ja pysyy kauas pois Haapatieltä, jossa oli pitkin kevättä 2-3 kertaa viikossa hyppinyt (lähihoitotehtävissä)?

(Päivitys 05.06.12): olen tyytyväinen käräjäoikeuden ratkaisuun, joten ei anna aihetta valittaa hovioikeuteen!

Tässä oikeuden tuomio tänään 9.5.12:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti