Translate

tiistai 13. joulukuuta 2011

Päivälleen 20 vuotta sitten ja vielä perjantaina..

Ei tarvinne mainita, kenen kuvaa lainaan. SK onkin parhaansa mukaan sensoroinut kaiken! Ymmärrän, että Jakke on niin hyvä jätkä?

Olin erään kansalaisjärjestön jäsenenä ja kutsuttuna vierailulla Helsingissä 13.12.1991.

Tuolloin olin valvonut edellisen yön, kuten nytkin. Opiskelin lakia ja luin koko yön.. Minua harmitti, kun olin luvannut lähteä ko. reissulle ja tilausajo lähti Lahden torin kupeesta klo. 07.00.

Meitä oli jotakuinkin 30-40 henkeä Lahdesta ja vierailimme mm. KKO:ssa ja sitten viimeisenä kohteena oli eduskunta, jossa oli alustavasti sovittu ennalta muutamien kansanedustajien tapaaminen.

Tuolloin sain havaita joutuneeni vaarallisen henkilön kirjoihin ja siis jonkinlaisen "terrorististatuksen". Löysin itsestäni 3 kpl valokuvia vahtimestarien pöydän sisävälikköön kiinnitettyinä, eduskunnan ylätasanteelta pääoven oikealtapuolelta sisään mentäessä.

Hallussani on vielä videofilmi jota en ole digitoinut esim. dvd-levylle, jotta sen saisi napattua tänne blogiin. Täytynee tehdä se nyt jossain vaiheessa, niin saa levitykseen ne kovin "salatut ja vaietut" kuvat. Kaiken kaikkiaan valokuvia - ohjeistuksineen oli 5-6. Nuo kolme itsestäni oli etu- ja kaksi sivuprofiilia ja poliisin rekisteristä.

Huumorilla olen aina eri keskusteluyhteydessä heittänyt, että "kenenköhän au-lapsosia ne muut kuvan henkilöt oli"..?

Olen tästä aiheesta varsin perusteellisesti kertonut tunnistein "eduskunnan musta lista" ja löytynee sieltä. Kuvat lisään tänne myöhemmin.

Minkälainen on ihminen, joka tekee lähes koko "elämän työn" siittä, että saisi jahdattua, kiusattua painostamalla, käyttäen suhteitaan, runsain määrin rahaa, virka-asemaansa ja koko poliittista habitustaan siihen, että vain "epähedelmä jälkikasvu" loppuunpalaisi ja päättäisi päivänsä "omankäden kautta"?

Tämä kaikki alkoi kohdallani jo 1969, kun olin vasta 4 vanha ja putken päässä ei vieläkään kohta 43 vuotta kestäneenä näy valoa?

Minut on jo saatu "rikki" ja olen kohta vuoden ollut sairaslomalla. Taudinkuvaa ym. potilastietojani en todellakaan täällä tule revittelemään, mutta lukijan ei liene vaikea päätellä mistä on kyse.

Jacob Södermanille toivotan jouluja ja samalla esitän pyynnön. Mene hoitoon ja lopeta jo minun jahtaamiseni. Tarvitset kipeästi apua ja äitini sitä ehkäpä sinuakin kiepämmin. Jos Teitä onnistaa, niin saatatte löytää itsellenne saman hoitolaitoksen tiloista. Siellä voitte sitten verestellä menneitä..

Hyvää joulunodotusta kaikille ja ehkäpä jo jouluntietämillä menee kahden blogin 500.000 kävijän rajapyykki rikki?

Jatkuu***

(Päivitys 15.2.2017):

Videofilmi noista kuvistani: https://www.youtube.com/watch?v=J4vwqGWAbC8&feature=youtu.be

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti